ما برنامه محور هستیم

طراحی لوگو آتوپیا

طراحی لوگو | آرم | نشانه نیازمند دانش، مهارت و سابقه زیادی دارد.تبلیغات ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد. طی این پروسه فروشنده و تولید کننده سعی می‌کند که مشتری یا خریداران را از وجود این محصول و خدمات آگاه کند. همیشه طراحی لوگو برای یک کسب و کار به عنوان یک چالش جدید حساب می شود/طراحی لوگو آتوپیا

طراحی لوگو آتوپیا

برنامه های ویژه کسب و کار شما

همیشه طراحی لوگو برای یک کسب و کار به عنوان یک چالش جدید حساب می شود که فقط افراد حرفه ای می توانند از پس آن بربیایند. سفارش طراحی لوگو یکی از مهم ترین کارهایی است که یک مدیر کسب و کار باید انجام دهد.

| لوگو

لوگو نماد و معرف هر برند است، بنابراین طرح آن از اهمیت زیادی برخودار می باشد. اگر یک لوگو خوب طراحی شود، معرف قدرتمند و با ارزشی برای نام تجاری یا برند خواهد بود. از اینرو طراحی یک لوگوی موثر برای یک برند نسبت به سایر اقلام گرافیکی، نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتری دارد.

| آرم

داشتن یک طراحی لوگو مخصوی به فرد و زیبا برای هر کسب و کاری بسیار مهم است؛ زیرا آرم منحصر به هر کسب و کار مالکیت، کیفیت و ارزش‌های آن را به نمایش می گذارد. آرم ها دقیقا همان چیزی هستند که بر محصولات، کارت ویزیت، وب سایت، رسانه های اجتماعی و مهمتر از همه در ذهن مشتریان شما نقش می بندد. یک آرم خوب، آرمی است که مطابق با صنعت یا خدمات شما باشد.

| نشانه

طراحی آرم شرکت شما اولین چیزی است که افراد با آن تعامل خواهند داشت، بنابراین فرصت بسیار مناسبی است که از این طریق تاثر اولیه خوبی روی آن ها داشته باشید. به طور کلی طراحی آرم به شما کمک می کند تا هدف خود را به صورت واضح و بصری بیان کنید.

برخی از نمونه لوگوها

طراحی لوگو آتوپیا

انواع طراحی لوگو
لوگو ها به صورت کلی، در راستای افزایش درآمد و محبوبیت یک برند تولید و خلق می شوند، همه لوگو های اطراف ما از استاندارد های خاصی پیروی می کنند، در این مطلب سعی می کنیم شما را با انواع لوگو آشنا سازیم.

لوگو مونوگرام: این نوع لوگو معمولا از چند حرف اول یا خلاصه حروف اسم تجاری یک شرکت تشکیل می شوند، این نوع لوگو ها بسیار ساده طراحی می شوند.
لوگو تایپوگرافی: این لوگو عمدتا از انواع و اقسام فونت ها طراحی می شود، اما برخی طراحان این لوگو ها را به صورت دستی و دور از چارچوب فونت های آماده طراحی می کنند.
لوگو تصویری: در لوگو های تصویری، سمبل، آیکون، پیکتوگرام و… بر پایه یک تصویر گرافیکی طراحی می گردند.
لوگو انتزاعی: در این نوع لوگوها از شکل های انتزاعی، به عنوان نمادی در طراحی لوگو استفاده می شوند، تا توسط آن پیام کسب و کار شما به شکلی متفاوت و خاص به مخاطب انتقال پیدا کند.
لوگو سه بعدی: این نوع لوگوها از قواعد پرسپکتیو پیروی می کنند.

اگر هنوز سوالی دارید می تونید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره طراحی لوگو داشته باشید.

طراحی لوگو اختصاصی

همانطور که گفته شد، لوگو بیشتر از یک حرف بوده و نمادی از هویت هر کسب و کاری است. لوگوها با هدف ارتباط برقرار کردن با ذهن کاربر و ایجاد اشتیاق در کاربر طراحی می شود. لوگوها با مقاصد مختلفی طراحی و عرضه می شوند که یکی از اهداف مشترک آن ها معرفی و افزایش اعتبار برند مربوطه است. اگر کمی دقیق فکر کنید متوجه خواهید شد، زمانی که اسم یک کسب و کار به زبان می آید، یکی از اولین چیزهایی که به ذهن افراد می آید، لوگوی آن شرکت است و این ریشه در ذهنیت کاربر از فعالیت آن کسب و کار دارد نه فقط یک شکل ساده. به علاوه کاری که یک لوگو کوچک می تواند، انجام دهد غیرقابل تصور است

لوگو اقتصادی

Enter your description
$ 39
99
Monthly
  • List Item #1
  • List Item #2
  • List Item #3
Popular
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید